Pages

mercredi 15 janvier 2014

Bobbi Brown "L'Wren Scott Collection"

If you check this video from Harper's Bazaar, you'll find out that Bobbi Brown was in charge of the makeup at L'Wren Scott's SS 2014 fashion show. Talented Bobby created a collection inspired by Scott's favourite flower, Amnesia Rose, that will be available from February 2014.
Si vous regardez cette video de Harper's Bazaar, vous verrez que Bobbi Brown était en charge du maquillage lors du défilé de L'Wren Scott printemps-été 2014. La talenteuse Bobbi a créé une collection inspirée de la fleur préférée de Scott, la Amnesia Rose, qui sera disponible à partir de février 2014.
Photo: Barneys
L'Wren Scott Amnesia Rose Palette
Eyeshadows: Iron, Ultra Violet, Mulberry, Amnesia Rose, Silver Lilac (Sparkle Eye Shadow) & Pink Lilac (Sparkle Eye Shadow)
Blush: Sand Pink
Pot Rouge: Desert Rose
I really like the Desert Rose colour. Actually I bought the Desert Rose lip gloss when the Desert Twilight was launched back in 2012 and I still go for it whenever I can, so the pot rouge is really calling my name!
J'aime vraiment la couleur Desert Rose. À vrai dire, je possède cette teinte en lip gloss depuis la campagne Desert Twilight de 2012 et j'utilise dès que j'ai l'occasion, alors ce pot rouge m'attire énormément!
Photo: Barneys
Bobbi Brown X L’Wren Scott Lipstick
Heather Mauve
Photo: Barneys
Cosmic Lily
Photo: Barneys
Wine
Photo: Barneys
Vintage Red
Photo: Barneys

2 commentaires: