Pages

vendredi 4 avril 2014

NARS - Adult Swim Collection

Photo: NARS
Hello! Today I'm going to show you the upcoming NARS collection for summer, Adult Swim. Personally I don't like the promo image but the make up is great, especially the lip gloss. Of course, Orgams is being repromoted as well as Turkish Delight, but hey... if those products sell, why not repromote them, right? Don't know you but I feel like Salamanca is calling my name! :)
Salut! Aujourd'hui je vous montre la prochaine collection de NARS pour l'été, Adult Swim. Perso, je n'aime pas l'image promo mais le maquillage est magnifique, notamment le gloss. Bien sûr, ils font la promo pour Orgasm et Turkish Delight mais bon, si ce sont de produits qui vendent, pourquoi pas, n'est-ce pas? Je ne sais pas vous, mais moi, je sens que Salamanca me fait de l’œil! :)

Duo Eyeshadow - Tropical Princess & Lost Coast
Photo: NARS
Photo: NARS
Single Eyeshadow - Malacca
Photo: NARS
Soft Touch Shadow Pencil - Iraklion
Photo: NARS
Eye Paint - Baalbek
Photo: NARS
Nail Polish - Libertange
Photo: NARS
Lip Gloss - Orgasm, Priscilla, Salamanca, Turkish Delight & Wonder
Photo: NARS
Illuminator - Hot Sand

Photo: NARS

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire